About Me

My photo
special days, simple days, sad moments and happy ways, where everything changes with time, friendship always stays~!

Saturday, May 1, 2010

sangat malas!

salam 1 malaysia. kembali lagi dengan post yg baru oke.

aku mula kan dengan satu lirik lagu
yg tak asing lagi bg blog ini.

Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
**********************************
tahukah anda, lagu ini ada makna tersendiri.
lagu yg sayu, sedih, sepi,suram, syahdu dan bermacam2 S lg.
tp,aku bukanlah seorang penyedih, pendiam mahupun kurang bercakap.
bagi anda yang amat kenal aku,
perkataan 'talkative' amat sesuai dengan aku.
cuma aku lebih senang menulis dari berkata2.

ehm.. sebentar lagi, kembalilah aku ke hostel itu.
tahukah anda, bila aku sudah di sana, aku akan menjadi
manusia yang sibuk.
tengoklah sekarangni.
esok ada ujian pun aku masih boleh menaip post untuk blog kesayanganku.
sekali sekala. ape de hallll....




semalam aku cit chat ngn ramai kwn lamaku.
mereka kata aku menyepi.benarkah?
andai benar, 10 jari aku susun tanda maaf.
ketahuilah bahawa aku sangat tiada masa untuk dibazirkan disini.
mmg last week aku sibuk pon. mgu ni pon same.
aku kan dah nk exam. jd paham2 lah ye syg2 ku sekalian???

wallahua'lam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails