About Me

My photo
special days, simple days, sad moments and happy ways, where everything changes with time, friendship always stays~!

Saturday, May 22, 2010

cinta ini membunuhku...

hari ini sedih,
aku berpakaian hijau hari ini. selalunya baju hijau akan mendatangkan kesedihan buatku.
tp khurafat andainya aku mempercayai itu.kebetulan saje kot.

*************************************

aku dilanda kesedihan. kesedihan yg tak mampu untuk aku luahkan
dalam bentuk kata2 mahupun tulisan.
memang kebiasaannya aku akan menulis bila ada masalah.
namun bukan untuk hari ini.

SIAPAKAH aku untuk mencintai dia??

ya, masalah aku adalah cinta.
ALLAH. Kau telah ciptakan perasaan cinta padanya untuk aku,
tapi hari ini, Kau ciptakan sedih dalam hatiku kerana cinta juga.
Kau tahu. aku lemah dengan cinta yang hebat ini.

ya, pada Kau saja aku boleh mengadu,
bukan pada manusia lain seperti aku atau dia mahupun teman2 ku.
betapa hebatnya konflik dalaman yang aku rasa ini.
buatkanlah aku tenang seketika, Ya Allah...

********************************

ieqa, tlglah jgn menangis lagi.!!~

No comments:

Related Posts with Thumbnails