About Me

My photo
special days, simple days, sad moments and happy ways, where everything changes with time, friendship always stays~!

Thursday, September 16, 2010

raya lagi

aku keseorangan di rumah cik ayu ini.
jap lg balik lah kakak aku sorg 2..
2 yg teringat nk anta lg post baru pd y'all..

aku ade temenung jap td..
pk lah pasal kerjaya petani moden aku ni.
dulu sbelum raya, aku ada ditawarkan jd kru mcD..
tp, korg tau x, aku penat sgt tym training keje 2.
pulak 2, raya ptama aku kne kje lak...
jd, aku pon tolak la keje kt situ..
tp kan, rmai org ckp, keje kt mcD, gaji masyuk.
masyuk atau tidak, wallahua'lam. aku x taulah.


teruskanlah cr keje lain...

esoknye, aku g la temuduga kt kilang sharp kt bP..
as a account clerk.. pehh. satu hari interview nye,
siap ade periksa2 bagai.
so, aku pun wt la sume 2..
hermmm..tp smpai skng, belum ada jwpnnye ag.huh.

n smlm aku g lg 1 temuduga ktg MITC spt yg telah diceritakan
dlm last post. harap2 dptlah keje ye...

bile dipikir2kn balik, mnyesal la aku tolak mcD..
raya kali ni, bknnye meriah sgt.
bkn bg aku duit pon.


da besa. xdpt pon wet raye!

lau x, aku da nk gaji da kot.
bule beli detox foot! hahah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails