About Me

My photo
special days, simple days, sad moments and happy ways, where everything changes with time, friendship always stays~!

Wednesday, September 15, 2010

nice try

salam readerz..
ini my new post k..
current : rumah c ayu, batu gajah, merlimau, melaka.
actually ak ni smlm ada temuduga kerja as account assistant
kt MIBC (Malacca International Bowling Centre) @ MITC..
y'all doakan lah ak diterima keje di sane ya.
mcm penat lah menganggur saje.

erm.. hr ni ak sorg2 kt uma.. kakak ak g keje plak,,
dah dok uma 2, kne la masak.
nk tau x ape yg ak masak???

1.
ini namenye..ayam masak gulai tempoyak.ini resepi yg aku amek dr mesra.net. lau y'all nk cuba, buleh laa..

2.
ni plak, sayur bendi goreng istimewa. fyi, ini resepi mmg aku yg create sendiri. biasalah lau ak ni kn ske mencuba itu ini. namun, rasanya mmg sedap.

*********************************************

esok, aku akan kembali ke batu pahat.
lau aku senang, aku g la cc utk update blog kesayanganku ini ya.
aku mmg rindu kt blog ni. malangnye rumah bP ku tiada line internet lah.
oke.. tata..titi...tutu,,,

No comments:

Related Posts with Thumbnails