About Me

My photo
special days, simple days, sad moments and happy ways, where everything changes with time, friendship always stays~!

Sunday, April 11, 2010

kesedihan ini seakan berlalu pergi... tatkala aku bersama 'dia'
hanya dia yang memahami ku... dia lebih mengenaliku..
bila bersamanya, aku terbayang2 kenangan semalam..
sampaikan aku menangis di hadapannya.. namun, dia masih menyayangiku.
mana aku tahu dia menyayangiku???
perlukah dia berkata 'dia menyayangiku'???
cukup dengan apa yang telah diberi dan dihulurkan padaku,
terjawablah pertanyaan itu. memang benar, dia sayangkan ku..
kerana dialah, aku hidup hingga kini.. namun, salah aku kerana
selalu mencintai lelaki yang belum tentu cintakan aku, sebagaimana
dia mencintaiku..
benarlah,

cintakan bunga, bungakan layu..
cinta manusia, akan mati..
cinta Allah, kekal abadi..

No comments:

Related Posts with Thumbnails