About Me

My photo
special days, simple days, sad moments and happy ways, where everything changes with time, friendship always stays~!

Sunday, April 11, 2010

aku, hatiku dan airmataku

airmata, kenapalah engkau selalu mengalir?
adakah itu tandanya hati ini rapuh??
pelik, itu lah aku, aku yang selalu menangis.
entah untuk siapa dan demi apa yang aku nangiskan.
memang aku mengaku, tangisan itu bukan kepura-puraan.
dan aku tahu, itulah kelemahan ketara bagiku.
tapi sampai bila aku terus menangis?
sampai kolam airmata ku pecah hinggakan
aku tak mampu untuk menangis lagi??

hati, kenapalah engkau selalu lembut?
kenapa mudah sangat engkau tersentuh?
tpi, hati ini,pernah menjadi keras satu masa dulu..
hinggakan aku tak tegar memaafkan kesalahan seseorang,
dan akhirnya menjadi dendam yang kian membakar jiwa ini.
hati ini jugalah punca ke'sakit'an aku..
yang memendam 1001 rahsia.

dan aku yang sangat sensitif..
sangat kepingin untuk berubah.. menjadi perempuan yang kental.
namun, hingga kini, aku masih gagal..
maafkan aku, kerana hati ini belum berjaya untuk menahan
air mata ini terus-terusan mengalir...

p/s : memang betul ckp mama, dalam bnyk2 anak mama, kakngah sorang jek paling kuat nangis.

No comments:

Related Posts with Thumbnails